Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

Κίνδυνος να χαθούν χρήματα από τον Προϋπολογισμό του Νοσοκομείου Σητείας (Video)


Πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης 13-11-2014 η συνεδρίαση της επιτροπής παρακολούθησης θεμάτων του νοσοκομείου Σητείας στο δημαρχείο της πόλης
. Στη συζήτηση έγινε αναφορά στα προβλήματα της υποστελέχωσης του νοσοκομείου με εξειδικευμένο διοικητικό και τεχνικό προσωπικό που να μπορεί να τρέξει τις επείγουσες εκκρεμότητες που έχει το νοσοκομείο για να απορροφήσει τα χρήματα που δικαιούται για την εύρυθμη λειτουργία του. Διαφορετικά υπάρχει κίνδυνος να χαθούν ακόμη και αυτά τα λίγα χρήματα του προϋπολογισμού που είχαν εγκριθεί με αποτέλεσμα το κλείσιμο του νοσοκομείου. Δυστυχώς λύση σε αυτά τα θέματα μπορεί να δώσει μόνο η κεντρική διοίκηση όπως ανέφερε σε δηλώσεις της η αναπληρώτρια διοικητής του Νοσοκομείου Σητείας Αγγελική Λενακάκη.

Πηγή : StudioVai

Συνολικες προβολες σελιδας