«Ντροπή»
χαρακτήρισε την κατάσταση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) ο
πρόεδρος του "Ποταμιού" Σταύρος Θεοδωράκης μιλώντας σήμερα στο web radio
του κόμματός του.
Μάλιστα κατηγόρησε ευθέως τους κυβερνώντες για
την αδιαφορία τους, σε ένα οδικό δίκτυο που "κινείται" ένα μεγάλο μέρος
του ΑΕΠ της χώρας. «Η συνεισφορά της Κρήτης στον προϋπολογισμό θα έπρεπε
να είχε επιβάλει - αν είχαμε σωστή πολιτική ηγεσία - να είχε λυθεί το
πρόβλημα πριν μπούμε στα χρόνια της κρίσης», τόνισε.
Ως προς το πώς μπορεί να γίνει σήμερα το έργο,
αφού "λεφτά δεν υπάρχουν", ο κ. Θεοδωράκης τόνισε ότι πεποίθησή του
είναι πως «η ενίσχυση από ευρωπαϊκά κονδύλια δε θα πρέπει να θεωρηθεί
ανέφικτη. Θα πρέπει να εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια για τη
χρηματοδότηση από τα ευρωπαϊκά ταμεία για αυτό το έργο».
Τέλος τόνισε ότι δεν πιστεύει ότι θα πρέπει να μπουν διόδια στο ΒΟΑΚ.