«Το πλοίο "Πρέβελης" που εξυπηρετεί τη σύνδεση
των νησιών της Δωδεκανήσου και του Νότιου Αιγαίου με την Κρήτη και τον
Πειραιά βρίσκεται 5 μέρες ακινητοποιημένο στο λιμάνι της Ρόδου επειδή τα
υπουργεία Ναυτιλίας και Οικονομικών "αδυνατούν λόγω γραφειοκρατικών
εμπλοκών" να εκπληρώσουν τις οικονομικές υποχρεώσεις τους προς την
εταιρεία του πλοίου.
Οι επιβάτες έχουν εγκλωβιστεί στο λιμάνι της
Ρόδου (πολλοί με προορισμό την Κρήτη), δεν υπάρχει καμιά πληροφορία για
τον χρόνο αναχώρησης του πλοίου και οι συνέπειες στην οικονομική και
κοινωνική ζωή των μικρών νησιών και των περιοχών που συνδέονται με τα
δρομολόγια του πλοίου είναι τεράστιες. Ποιος θα αποζημιώσει τους
επιβάτες για την καθυστέρηση, την ταλαιπωρία και την οικονομική ζημιά
που έχουν υποστεί;
Η αδιαφορία που επιδεικνύουν τα δύο υπουργεία
είναι εξοργιστική. Ελπίζουμε να μην έχουν εξαντληθεί οι ελάχιστες
πιστώσεις για τις περίφημες "άγονες" γραμμές και να μην είναι το
προανάκρουσμα της χειμερινής απομόνωσης των μικρών νησιών από τον
Πειραιά και την Κρήτη.
Για τις τοπικές οικονομίες αλλά και για την
ασφάλεια των κατοίκων η εξασφάλιση της τακτικής σύνδεσης των νησιών με
την Κρήτη και τον Πειραιά όλο το χρόνο είναι βασική υποχρέωση της
Πολιτείας».
Πηγή : Nέα Κρήτη