Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Ο Δήμος Σητείας για την διαχείριση υγειονομικών αποβλήτων

Ο Δήμος Σητείας για την διαχείριση υγειονομικών αποβλήτων Η Διεύθυνση Περιβάλλοντος του Δήμου Σητείας υπενθυμίζει στους επαγγελματίες που διατηρούν επιχειρήσεις όπως φαρμακεία,
ιατρεία, μικροβιολογικά εργαστήρια, κτηνιατρεία κλπ. στις οποίες μπορεί να παράγονται επικίνδυνα απόβλητα από την υγειονομική περίθαλψη ανθρώπων και ζώων, ότι απαγορεύεται αυστηρά η απόρριψη των εν λόγω αποβλήτων τόσο στους κάδους των αστικών όσο και στους μπλε κάδους συλλογής των ανακυκλώσιμων αποβλήτων.
Η ορθή διαχείριση (συλλογή και διάθεση) επικίνδυνων αποβλήτων, όπως χρησιμοποιημένες σύριγγες, γάζες, χημικές ουσίες κ.λ.π. αποτελεί υποχρέωση του κατόχου των εν λόγω αποβλήτων και σε αντίθετη περίπτωση επιβάλλονται κυρώσεις σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας