
Ο Βουλευτής Λασιθίου Κωστής Δερμιτζάκης κατέθεσε αναφορά το
έγγραφο του Δήμου Σητείας, στο οποίο ο Δήμος επανέρχεται προκειμένου
να υποβάλει ξανά το αίτημα για παραχώρηση 10 προκατασκευασμένων
αιθουσών.
Τονίζεται ότι οι αίθουσες αυτές θα επιλύσουν ένα μεγάλο
κτηριακό πρόβλημα στέγασης του 1ου ΕΠΑΛ Σητείας, το οποίο παρουσιάζει
οξύτατες κτηριακές ανάγκες, επειδή μεγάλο μέρος του παλαιού κτηρίου έχει
κριθεί στατικώς ανεπαρκές και έχει εκκενωθεί.
Επίσης ο Βουλευτής Λασιθίου κατέθεσε άλλη αναφορά το έγγραφο του
Δήμου Σητείας, στο οποίο ο Δήμος επανέρχεται προκείμενου να υποβάλει
ξανά το αίτημα του για παραχώρηση της αίθουσας όπου στεγαζόταν το
γραφείο του Οργανισμού Εργατικής Κατοικίας στη Σητεία, προκειμένου να
χρησιμοποιηθεί από το ειδικό Σχολείο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Σητείας.
Τονίζουν ότι το Ειδικό Σχολείο Σητείας αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα στέγασης, λόγω της συνεχούς αύξησης των μαθητών του.
Ζητούν να προχωρήσουν οι απαιτούμενες ενέργειες ώστε να παραχωρηθεί
η συγκεκριμένη αίθουσα στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Σητείας , γνωρίζοντας ότι η
παραπάνω αίθουσα όπου στεγαζόταν το γραφείο του Ο.Ε.Κ. παραμένει κλειστή
και ανεκμετάλλευτη έως τώρα.
Πηγή :Cna.gr