Συνεχίζεται το δεκαήμερο φθινοπωρινών εκπτώσεων και στα καταστήματα
της Σητείας. Oι «ενδιάμεσες εκπτώσεις» ξεκίνησαν την 1η και θα λήξουν
στις 10 Νοεμβρίου.
Στο διάστημα αυτό οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να κάνουν οικονομικότερες αγορές, ενώ παράλληλα ο εμπορικός κόσμος προσδοκά να αυξηθεί κατά τι η κίνηση στην αγορά.
Η Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Σητείας κ. Μαρία Νικητάκη ευχήθηκε να υπάρξει ανταπόκριση των καταναλωτών και να τονωθεί η αγορά αυτή την περίοδο. Σημείωσε δε ότι «η συμμετοχή του επαγγελματικού κόσμου στην όλη διαδικασία είναι προαιρετική, όμως όσοι προχωρούν σε αυτήν θα πρέπει να αναγράφουν ποσοστό έκπτωσης στα προϊόντα.
Η κ. Νικητάκη αναφέρθηκε και στη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές.
«Σύμφωνα με έρευνα της ΕΣΕΕ και της ΓΣΕΒΕ για την απόδοση του συγκεκριμένου μέτρου εδώ και περίπου ένα χρόνο δεν έχει επιφέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Οι Κυριακές αυτές εξυπηρετούν τα μεγάλα πολυκαταστήματα, τα αστικά κέντρα, όπου έχει παρουσιαστεί μία σχετική κίνηση».
Την Κυριακή 2 Νοεμβρίου στη Σητεία το κλείσιμο των καταστημάτων, όπως σημείωσε η κ. Νικητάκη, ήταν καθολικό και ευχαρίστησε θερμά τους συναδέλφους της που συμμερίστηκαν την απόφαση του Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου Σητείας.
«Πιστεύουμε ότι η κάθε τοπική αγορά γνωρίζει τις ανάγκες της. Όταν λοιπόν εμείς που ζούμε, δραστηριοποιούμαστε και γνωρίζουμε τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας, κρίνουμε ότι είναι αναγκαίο να ανοίξουμε τα καταστήματα μας, θα το πράξουμε. Τώρα όμως δεν υπάρχει λόγος. Τα έξοδα είναι τεράστια και δε μπορούμε να επωμιστούμε περισσότερα. Είμαστε θετικοί στο άνοιγμα των καταστημάτων τις δύο Κυριακές Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς, που θεωρούμε ότι υπάρχει λόγος κι ενδιαφέρον κι αυτό θα κάνουμε και φέτος», πρόσθεσε.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή
Στο διάστημα αυτό οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να κάνουν οικονομικότερες αγορές, ενώ παράλληλα ο εμπορικός κόσμος προσδοκά να αυξηθεί κατά τι η κίνηση στην αγορά.
Η Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Σητείας κ. Μαρία Νικητάκη ευχήθηκε να υπάρξει ανταπόκριση των καταναλωτών και να τονωθεί η αγορά αυτή την περίοδο. Σημείωσε δε ότι «η συμμετοχή του επαγγελματικού κόσμου στην όλη διαδικασία είναι προαιρετική, όμως όσοι προχωρούν σε αυτήν θα πρέπει να αναγράφουν ποσοστό έκπτωσης στα προϊόντα.
Η κ. Νικητάκη αναφέρθηκε και στη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές.
«Σύμφωνα με έρευνα της ΕΣΕΕ και της ΓΣΕΒΕ για την απόδοση του συγκεκριμένου μέτρου εδώ και περίπου ένα χρόνο δεν έχει επιφέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Οι Κυριακές αυτές εξυπηρετούν τα μεγάλα πολυκαταστήματα, τα αστικά κέντρα, όπου έχει παρουσιαστεί μία σχετική κίνηση».
Την Κυριακή 2 Νοεμβρίου στη Σητεία το κλείσιμο των καταστημάτων, όπως σημείωσε η κ. Νικητάκη, ήταν καθολικό και ευχαρίστησε θερμά τους συναδέλφους της που συμμερίστηκαν την απόφαση του Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου Σητείας.
«Πιστεύουμε ότι η κάθε τοπική αγορά γνωρίζει τις ανάγκες της. Όταν λοιπόν εμείς που ζούμε, δραστηριοποιούμαστε και γνωρίζουμε τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας, κρίνουμε ότι είναι αναγκαίο να ανοίξουμε τα καταστήματα μας, θα το πράξουμε. Τώρα όμως δεν υπάρχει λόγος. Τα έξοδα είναι τεράστια και δε μπορούμε να επωμιστούμε περισσότερα. Είμαστε θετικοί στο άνοιγμα των καταστημάτων τις δύο Κυριακές Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς, που θεωρούμε ότι υπάρχει λόγος κι ενδιαφέρον κι αυτό θα κάνουμε και φέτος», πρόσθεσε.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή