Στις 19 Νοεμβρίου έχει προγραμματιστεί να εκδικαστεί από το Τριμελές
Πλημμελειοδικείο Νεαπόλεως Λασιθίου η υπόθεση θανάτωσης μιας γάτας από
έναν κάτοικο του χωριού Ζάκρος την Κυριακή 2 Νοεμβρίου.
Θυμίζουμε ότι για το έγκλημα η Αστυνομία ενημερώθηκε από τη Δέσποινα Λαντζανάκη μέλος του Φιλοζωικού Συλλόγου Σητείας. Περιπολικό του Α.Τ. Σητείας πήγε στη Ζάκρο όμως η μάρτυρας, που είδε ποιος σκότωσε με καραμπίνα το ζώο στην αυλή του σπιτιού της αρνήθηκε να κατονομάσει τον δράστη, αν και σε συγχωριανό της νωρίτερα είχε πει ποιος εκτέλεσε το γατί.
Παρά την πρόθεση της μάρτυρος να καλύψει το γείτονα της οι αστυνομικοί, που γνώριζαν το όνομα του εκτελεστή από την κα Λαντζανάκη, τον εντόπισαν και τελικά κατάφεραν και απέσπασαν την ομολογία του.
Έτσι μετά την παραδοχή της πράξης του ο 40χρονος οδηγήθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Σητείας οδηγήθηκε στη συνέχεια στον εισαγγελέα ζήτησε και πήρε αναβολή γι’ αυτό και η δίκη ορίστηκε στις 19/11.
Θυμίζουμε ότι για το έγκλημα η Αστυνομία ενημερώθηκε από τη Δέσποινα Λαντζανάκη μέλος του Φιλοζωικού Συλλόγου Σητείας. Περιπολικό του Α.Τ. Σητείας πήγε στη Ζάκρο όμως η μάρτυρας, που είδε ποιος σκότωσε με καραμπίνα το ζώο στην αυλή του σπιτιού της αρνήθηκε να κατονομάσει τον δράστη, αν και σε συγχωριανό της νωρίτερα είχε πει ποιος εκτέλεσε το γατί.
Παρά την πρόθεση της μάρτυρος να καλύψει το γείτονα της οι αστυνομικοί, που γνώριζαν το όνομα του εκτελεστή από την κα Λαντζανάκη, τον εντόπισαν και τελικά κατάφεραν και απέσπασαν την ομολογία του.
Έτσι μετά την παραδοχή της πράξης του ο 40χρονος οδηγήθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Σητείας οδηγήθηκε στη συνέχεια στον εισαγγελέα ζήτησε και πήρε αναβολή γι’ αυτό και η δίκη ορίστηκε στις 19/11.