Για την εγκατάσταση κιβωτίων
ρεύματος και νερού στη Μαρίνα της Σητείας
μίλησε στο σταθμό μας ο
αντιπρόεδρος του δημοτικού λιμενικού ταμείου Μιχάλης Αντωνιδάκης Ο κος
Αντωνιδάκης ανέφερε ότι περισσότερα τουριστικά σκάφη θα μπορούν να
ελλιμενίζονται με ασφάλεια.
Πηγή : StudioVai