Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Επιστολή διαμαρτυρίας - Υποβάθμιση υπηρεσίας δόμησης του Δήμου Σητείας

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiOZKgKGwp78rxkyKNqFX59qDON3LNi3rRC8qtKuJz31kj7ISsrGS3qT1xyGorsAzVeAppqIH5nIoNMCNTVXHsLMwfBbAjVlYz8DRKYxAnbkurBR8VpgIi5wxyl5BcoXNGmFuhXbQTEmCoY/s1600/poleodomia.JPGΜε την επιστολή αυτή διαμαρτύρομαι έντονα για την κατάσταση υπολειτουργίας στην οποία έχει περιέλθει η υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Σητείας και εκφράζω την αγανάκτηση μου.
Η έλλειψη προσωπικού και ιδιαίτερα η στελέχωση της από έναν μονάχα διπλωματούχο Μηχανικό, ο οποίος δεν διαθέτει επαρκή εμπειρία , δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πελατών μας . Σε αυτή τη δύσκολή οικονομική συγκυρία, θα πρέπει να ενθαρρύνονται οι επενδυτές (μικροί και μεγάλοι) και όχι να αποθαρρύνονται. Θα πρέπει να στηρίζεται η οικοδομική δραστηριότητα . Η συναλλαγή με την υπηρεσία δόμησης Σητείας έχει καταντήσει πρωταπριλιάτικο αστείο. Καλώ τον δήμαρχο , ως πολιτικό προϊστάμενο της υπηρεσίας δόμησης του Δήμου Σητείας να προβεί σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες προκειμένου να δώσει άμεση λύση στο πρόβλημα. Επίσης, θα ήθελα να απαντήσει στα ερωτήματα μου

Τι κινήσεις έχει κάνει για την επίλυση του προβλήματος; Ιδιαίτερα μετά την επιστολή του Επιστημονικού και Επαγγελματικού Συλλόγου Μηχανικών Σητείας τον Ιούλιο του 2014 που του γνωστοποιούσε το πρόβλημα;

Έχει ζητήσει στελέχωση της υπηρεσίας με εξειδικευμένο και κυρίως έμπειρο προσωπικό που θα μπορεί να ανταποκριθεί αποτελεσματικά και γρήγορα στις συναλλαγές με τους δημότες; Πιστεύει ότι με σεμινάρια μιας εβδομάδας αποκτάται εμπειρία χρόνων;

Μήπως και ο ίδιος ενισχύει με την στάση του, την έμμεση υποβάθμιση της υπηρεσίας δόμησης του Δήμου Σητείας;


Με εκτίμηση
Νικολέτα Χριστάκη Σαρρή
Μεσίτρια Αστικών Συμβάσεων

Συνολικες προβολες σελιδας