Για άλλη μία φορά μεγάλη ήταν η ανταπόκριση των εθελοντών στην
αιμοδοσία που οργάνωσε το Περιφερειακό Τμήμα Σητείας του Ελληνικού
Ερυθρού Σταυρού.
Περίπου 120 άτομα προσήλθαν στα γραφεία του Περιφερειακού Τμήματος και εγγράφηκαν στη λίστα προκειμένου να δώσουν αίμα.
Όμως τελικά μόνο οι 65 κατάφεραν να το πράξουν λόγω του περιορισμένου χρονικού διαστήματος που πραγματοποιούνται πλέον οι αιμοδοσίες. Ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Τμήματος του ΕΕΣ Σητείας πατήρ Γεώργιος Γουλιέλμος για ακόμη μία φορά επεσήμανε ότι «είναι μεγάλη ανάγκη να τροποποιηθεί ο τρόπος που γίνεται η αιμοδοσία στην περιοχή ώστε να μπορούν όλοι οι εθελοντές να δώσουν αίμα. Με τη σημερινή διαδικασία αυτό δεν είναι εφικτό δεδομένου ότι η αιμοληψία αρχίζει περίπου στις 9.30 το πρωί, όταν καταφθάνει στη Σητεία η Μονάδα του Ηρακλείου μέχρι τη μία και μισή με δύο το μεσημέρι όταν και αναχωρεί. Στο χρονικό αυτό διάστημα, χωρίς καμία διακοπή καταβάλλεται προσπάθεια ώστε να δώσουν αίμα όσο περισσότεροι άνθρωποι είναι δυνατόν.
Και σε αυτήν την αιμοδοσία είχαν γραφεί πάνω από 120 άτομα για να δώσουν αίμα, όμως δε μπόρεσαν όλοι. Συγκεντρώσαμε 65 φιάλες, χωρίς να σταματήσουμε καθόλου. Είναι πραγματικά μεγάλη ανάγκη να αλλάξει ο τρόπος αιμοδοσίας ή να διανυκτερεύει το συνεργείο, για να έχουμε περισσότερο χρόνο ή αν μπορεί το συνεργείο του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου να έρχεται μία φορά την εβδομάδα, συγκεκριμένη ημέρα στο Νοσοκομείο Σητείας που θα το γνωρίζει ο κόσμος και να δίνει αίμα.
Είναι κρίμα να αγοράζει η χώρα μας αίμα από το εξωτερικό, ενώ υπάρχει μεγάλη διάθεση εθελοντών να προσφέρουν αίμα.
Εμείς προσπαθούμε και θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε δεδομένου ότι στην επαρχία Σητείας έχουμε 30 Συλλόγους αιμοδοτών με μεγάλη προσφορά αίματος και είναι ντροπή να μην μπορούν να εξυπηρετηθούν οι άνθρωποι που πραγματικά έρχονται με αγάπη για τον συνάνθρωπο τους να δώσουν αίμα».
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή
Περίπου 120 άτομα προσήλθαν στα γραφεία του Περιφερειακού Τμήματος και εγγράφηκαν στη λίστα προκειμένου να δώσουν αίμα.
Όμως τελικά μόνο οι 65 κατάφεραν να το πράξουν λόγω του περιορισμένου χρονικού διαστήματος που πραγματοποιούνται πλέον οι αιμοδοσίες. Ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Τμήματος του ΕΕΣ Σητείας πατήρ Γεώργιος Γουλιέλμος για ακόμη μία φορά επεσήμανε ότι «είναι μεγάλη ανάγκη να τροποποιηθεί ο τρόπος που γίνεται η αιμοδοσία στην περιοχή ώστε να μπορούν όλοι οι εθελοντές να δώσουν αίμα. Με τη σημερινή διαδικασία αυτό δεν είναι εφικτό δεδομένου ότι η αιμοληψία αρχίζει περίπου στις 9.30 το πρωί, όταν καταφθάνει στη Σητεία η Μονάδα του Ηρακλείου μέχρι τη μία και μισή με δύο το μεσημέρι όταν και αναχωρεί. Στο χρονικό αυτό διάστημα, χωρίς καμία διακοπή καταβάλλεται προσπάθεια ώστε να δώσουν αίμα όσο περισσότεροι άνθρωποι είναι δυνατόν.
Και σε αυτήν την αιμοδοσία είχαν γραφεί πάνω από 120 άτομα για να δώσουν αίμα, όμως δε μπόρεσαν όλοι. Συγκεντρώσαμε 65 φιάλες, χωρίς να σταματήσουμε καθόλου. Είναι πραγματικά μεγάλη ανάγκη να αλλάξει ο τρόπος αιμοδοσίας ή να διανυκτερεύει το συνεργείο, για να έχουμε περισσότερο χρόνο ή αν μπορεί το συνεργείο του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου να έρχεται μία φορά την εβδομάδα, συγκεκριμένη ημέρα στο Νοσοκομείο Σητείας που θα το γνωρίζει ο κόσμος και να δίνει αίμα.
Είναι κρίμα να αγοράζει η χώρα μας αίμα από το εξωτερικό, ενώ υπάρχει μεγάλη διάθεση εθελοντών να προσφέρουν αίμα.
Εμείς προσπαθούμε και θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε δεδομένου ότι στην επαρχία Σητείας έχουμε 30 Συλλόγους αιμοδοτών με μεγάλη προσφορά αίματος και είναι ντροπή να μην μπορούν να εξυπηρετηθούν οι άνθρωποι που πραγματικά έρχονται με αγάπη για τον συνάνθρωπο τους να δώσουν αίμα».
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή