Η ίδια εμφανίστηκε μετανιωμένη και συντετριμμένη,
ζητώντας συγνώμη από όσους κάθισαν μαζί της στο εδώλιο, καθώς όπως
περιέγραψε στην απολογίας της δεν είχαν καμία συμμετοχή στις πράξεις
αυτές.
Σε εξίσου φορτισμένη ατμόσφαιρα είχαν κλιθεί
νωρίτερα στο βήμα του μάρτυρα τα δύο παιδιά της κατηγορουμένης, τα οποία
περιέγραψαν το Γολγοθά που ζουν τα τελευταία χρόνια, καθώς στηρίζονται
από τα συσσίτια της τοπικής Μητρόπολης, ενώ μετά βίας εξασφαλίζουν ρεύμα
και νερό για το σπίτι στο οποίο διαμένουν.
Τόσο ο πρώην δήμαρχος Νεάπολης, όσο και οι
υπόλοιποι κατηγορούμενοι αθωώθηκαν. Ωστόσο ο εισαγγελέας στάθηκε
ιδιαίτερα δεικτικός προτείνοντας να κριθεί αθώος λόγω αμφιβολιών.
Υπογραμμίζοντας με ιδιαίτερη έμφαση την αποτυχία του να ασκήσει
οποιοδήποτε έλεγχο ακόμη και στις νευραλγικές υπηρεσίες του δήμου που
διοικούσε.
Της Έλλης Κοκκάλη
Πηγή : Ανατολή