Μαραθώνια και με πολλές στιγμές μεγάλης έντασης και αντιπαραθέσεων
ήταν η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σητείας,
που πραγματοποιήθηκε με μοναδικό θέμα συζήτησης το Νοσοκομείο Σητείας. Η διάρκειά της είναι ενδεικτική του ενδιαφέροντος και της αγωνίας όλων για το μέγιστο θέμα, που αφορά την υγεία και τελικά την ίδια τη ζωή των πολιτών της περιοχής.
Η συζήτηση για το Νοσοκομείο κατέληξε σε απόφαση για τη σύσταση επιτροπής, την πραγματοποίηση λαϊκής συνέλευσης και τη διατήρηση του προσωπικού του νοσηλευτικού ιδρύματος.
- Αναλυτικότερα η απόφαση του Δ.Σ. περιλαμβάνει τη δημιουργία επιτροπής παρακολούθησης των θεμάτων- προβλημάτων του Νοσοκομείου. Ο κ. Πατεράκης πρότεινε τη συμμετοχή των επικεφαλής των τριών παρατάξεων του Δ.Σ., πρόταση που δεν αποδέχτηκε η επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας κ. Σταυρούλα Καράμπελα, η οποία ψήφισε σημεία της τελικής πρότασης και όχι την πρόταση στο σύνολό της. Την επιτροπή αποτελούν ο Δήμαρχος Σητείας κ. Θοδωρής Πατεράκης, η επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δ.Σ. κ. Κατερίνα Σκαρβελάκη, η Διοικητής του Νοσοκομείου Σητείας κ. Αγγελική Λενακάκη, η Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου κ. Κυριακή Ιατρίδου, εκπρόσωπος των φορέων της περιοχής που θα ορίσουν οι ίδιοι, καθώς και τα μέλη της Δημοτικής Επιτροπής Υγείας και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Ντορέτα Τσιριγωτάκη και Χαράλαμπος Σαρίδης.
Αντικείμενο και προτεραιότητα της επιτροπής θα είναι η πλήρης καταγραφή και προώθηση των προβλημάτων που ταλανίζουν το Νοσοκομείο. Επίσης θα στραφεί δικαστικά εναντίον παντός υπευθύνου για την υποβάθμιση του Νοσοκομείου με τη συνδρομή του Νομικού Συμβούλου του Δήμου και φυσικά με τη συμμετοχή όλου του Δ.Σ.
- Επίσης η απόφαση αφορά τον σε σύντομο χρονικό διάστημα προγραμματισμό Λαϊκής Συνέλευσης, στην οποία η Επιτροπή θα παρουσιάσει όλα τα στοιχεία και τα δεδομένα που θα συγκεντρώσει για το Νοσοκομείο, με σκοπό μεταξύ άλλων την ενημέρωση και ενεργοποίηση της τοπικής κοινωνίας
- Με την ίδια απόφαση το Δ.Σ. ζητεί την παραμονή του Διευθυντή της χειρουργικής κλινικής κ. Κουτσούμπα, που -αν και συνταξιοδοτείται το επόμενο χρονικό διάστημα- έχει εκφράσει την επιθυμία να παραμείνει και να εργαστεί στο Νοσοκομείο Σητείας. Θερμές ευχαριστίες απηύθυνε στις δηλώσεις του μετά την ολοκλήρωση της συνεδρίασης στον κ. Κουτσούμπα ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Νίκος Κοζυράκης.
Επιπροσθέτως -πάντα με την ίδια απόφαση- το σώμα ζητεί το «πάγωμα» οριστικής μετακίνησης προσωπικού του Νοσοκομείου, αν δεν υπάρχει παράλληλα αντικατάσταση των αντίστοιχων θέσεων.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή: Aνατολή
που πραγματοποιήθηκε με μοναδικό θέμα συζήτησης το Νοσοκομείο Σητείας. Η διάρκειά της είναι ενδεικτική του ενδιαφέροντος και της αγωνίας όλων για το μέγιστο θέμα, που αφορά την υγεία και τελικά την ίδια τη ζωή των πολιτών της περιοχής.
Η συζήτηση για το Νοσοκομείο κατέληξε σε απόφαση για τη σύσταση επιτροπής, την πραγματοποίηση λαϊκής συνέλευσης και τη διατήρηση του προσωπικού του νοσηλευτικού ιδρύματος.
- Αναλυτικότερα η απόφαση του Δ.Σ. περιλαμβάνει τη δημιουργία επιτροπής παρακολούθησης των θεμάτων- προβλημάτων του Νοσοκομείου. Ο κ. Πατεράκης πρότεινε τη συμμετοχή των επικεφαλής των τριών παρατάξεων του Δ.Σ., πρόταση που δεν αποδέχτηκε η επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας κ. Σταυρούλα Καράμπελα, η οποία ψήφισε σημεία της τελικής πρότασης και όχι την πρόταση στο σύνολό της. Την επιτροπή αποτελούν ο Δήμαρχος Σητείας κ. Θοδωρής Πατεράκης, η επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δ.Σ. κ. Κατερίνα Σκαρβελάκη, η Διοικητής του Νοσοκομείου Σητείας κ. Αγγελική Λενακάκη, η Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου κ. Κυριακή Ιατρίδου, εκπρόσωπος των φορέων της περιοχής που θα ορίσουν οι ίδιοι, καθώς και τα μέλη της Δημοτικής Επιτροπής Υγείας και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Ντορέτα Τσιριγωτάκη και Χαράλαμπος Σαρίδης.
Αντικείμενο και προτεραιότητα της επιτροπής θα είναι η πλήρης καταγραφή και προώθηση των προβλημάτων που ταλανίζουν το Νοσοκομείο. Επίσης θα στραφεί δικαστικά εναντίον παντός υπευθύνου για την υποβάθμιση του Νοσοκομείου με τη συνδρομή του Νομικού Συμβούλου του Δήμου και φυσικά με τη συμμετοχή όλου του Δ.Σ.
- Επίσης η απόφαση αφορά τον σε σύντομο χρονικό διάστημα προγραμματισμό Λαϊκής Συνέλευσης, στην οποία η Επιτροπή θα παρουσιάσει όλα τα στοιχεία και τα δεδομένα που θα συγκεντρώσει για το Νοσοκομείο, με σκοπό μεταξύ άλλων την ενημέρωση και ενεργοποίηση της τοπικής κοινωνίας
- Με την ίδια απόφαση το Δ.Σ. ζητεί την παραμονή του Διευθυντή της χειρουργικής κλινικής κ. Κουτσούμπα, που -αν και συνταξιοδοτείται το επόμενο χρονικό διάστημα- έχει εκφράσει την επιθυμία να παραμείνει και να εργαστεί στο Νοσοκομείο Σητείας. Θερμές ευχαριστίες απηύθυνε στις δηλώσεις του μετά την ολοκλήρωση της συνεδρίασης στον κ. Κουτσούμπα ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Νίκος Κοζυράκης.
Επιπροσθέτως -πάντα με την ίδια απόφαση- το σώμα ζητεί το «πάγωμα» οριστικής μετακίνησης προσωπικού του Νοσοκομείου, αν δεν υπάρχει παράλληλα αντικατάσταση των αντίστοιχων θέσεων.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή: Aνατολή