Γενική συνέλευση του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Σητείας
πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι.
Στην διάρκεια της συζητήθηκαν οι
τελευταίες εξελίξεις σε θέματα που αφορούν τη μείωση των αποδοχών των
εργαζομένων σε ότι αφορά τα εξαιρέσιμα κι άλλα εργασιακά.
Επίσης
συζητήθηκαν τα φλέγοντα προβλήματα του Νοσοκομείου ενώ παρουσία και της
Διοικήτριας κ. Αγγελικής Λενακάκη έγινε ενημέρωση για τα όσα τέθηκαν και
αποφασίστηκαν στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σητείας το
προηγούμενο βράδυ.
Οι εργαζόμενοι του Νοσοκομείου για άλλη μία φορά εξέφρασαν την αγωνία τους για το μέλλον του.
Μ.Ψ.
Πηγή : ανατολή