Η πολιτική ηγεςία Του υπουργείου εργασιας και κοινωνικής ασφάλισης,πρέπει να ξεκαθαρίσει δημόσια και αμεςα,
Αν δε λάβει κανείς υποψιν του οτι η συντριπτική πλειοψηφία των αγροτών,δεν λαμβάνει υπέρογκα ποσά επιδοτήσεων,τότε το μετρό αυτό εν μέσω κρίσης ειναι υπονομευτικό,για την επιβίωση χιλιάδων ανθρώπων που αδυνατούσαν να ανταποκριθούν.
Κύριοι της πολιτικής ηγεςίας του Υπουργείου εργασίας,και κοινωνικής ασφάλισης.
Την κρίση δεν την έφεραν οι αγρότες .
Τα λεφτά αναζητήστε τα πρώτα απο αυτούς που υποκλέπτουν και εξαφανίζουν τον πλούτο,φοροδιαφευγοντας,με εμβάσματα στο εξωτερικό,με διακίνηση πλαστών και εικονικών τιμολογίων που παραμένουν με κόλπα και εφευρέσεις απειραχτοι και ατιμώρητοι,και με αλλα τερτίπια.