Όπως δήλωσε ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ.
Γιάννης Δρακάκης, σήμερα θα σταλθεί εκ νέου από το Δήμο προς το
Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης επιστολή με την οποία ζητείται
συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την καταβολή αποζημιώσεων στους
πληγέντες, καθώς και το ακριβές ύψος του ποσού το οποίο θα διατεθεί για
το σκοπό αυτό.
«Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την περιοχή
της Σητείας. Για το λόγο ο Δήμος ζήτησε άμεσα -πρώτος Δήμος- από το
Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και τον ΕΛΓΑ την ένταξη της περιοχής ώστε
να αποζημιωθούν οι παραγωγοί της, από τα ΠΣΕΑ, δεδομένου ότι η ακαρπία
δε μπορούσε να δικαιολογηθεί για ένταξη από τον ΕΛΓΑ», ανέφερε ο
Αντιδήμαρχος.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή