Στο Δημοτικό Συμβούλιο Αγίου Νικολάου εγκρίθηκε η πρόταση του
Δημάρχου Αντώνη Ζερβού, που μαζί με το Δήμαρχο Οροπεδίου Λασιθίου Γιάννη
Στεφανάκη, θα αναλάβουν την πρωτοβουλία να προσκαλέσουν τους Δημάρχους
Ιεράπετρας και Σητείας,
σε κοινή συνάντηση και συζήτηση για τα θέματα λειτουργίας των νοσοκομείων, στις 18 Οκτωβρίου, στο Οροπέδιο Λασιθίου.
Στη συνάντηση θα «ανιχνευθούν» τα περιθώρια υπέρβασης των τοπικών αντιθέσεων που υπάρχουν και η διάθεση για συνεννόηση, για ένα αποτελεσματικό και βιώσιμο μοντέλο λειτουργίας των υφιστάμενων δομών Υγείας στο νομό, το οποίο θα εξασφαλίσει το επίπεδο της περίθαλψης που δικαιούται το Λασίθι.
ΝΙΚΟΣ ΤΡΑΝΤΑΣ
Πηγή : Ανατολή
σε κοινή συνάντηση και συζήτηση για τα θέματα λειτουργίας των νοσοκομείων, στις 18 Οκτωβρίου, στο Οροπέδιο Λασιθίου.
Στη συνάντηση θα «ανιχνευθούν» τα περιθώρια υπέρβασης των τοπικών αντιθέσεων που υπάρχουν και η διάθεση για συνεννόηση, για ένα αποτελεσματικό και βιώσιμο μοντέλο λειτουργίας των υφιστάμενων δομών Υγείας στο νομό, το οποίο θα εξασφαλίσει το επίπεδο της περίθαλψης που δικαιούται το Λασίθι.
ΝΙΚΟΣ ΤΡΑΝΤΑΣ
Πηγή : Ανατολή