Πρόσκληση ειδικής συνεδρίασης Δημοτικού Συμβουλίου για το Νοδοκομείο Σητείας
Σας καλούμε σε ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού
Συμβουλίου την Τετάρτη 8 Οκτωβρίου και ώρα 19:00
στο δεύτερο όροφο του δημοτικού
καταστήματος επί της οδού Π. Βαρθολομαίου 9,
με το παρακάτω μοναδικό θέμα :
Ενημέρωση-συζήτηση και λήψη απόφασης για το
Νοσοκομείο Σητείας.
Ο
Πρόεδρος
Νίκος Κοζυράκης