Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Ανησυχούν οι γονείς του 4ου Δημοτικού Σητείας για τη λειτουργία ίντερνετ σποτ στο σχολείο (Video)


Ανησυχούν οι γονείς των μαθητών του 4ου Δημοτικού σχολείου Σητείας για την απόφαση του Δήμου να λειτουργήσει ίντερνετ σποτ στο χώρο του σχολείου.
Καθησυχαστικός ο δήμαρχος Σητείας σε μια πρώτη συνάντηση που είχε στο γραφείο του με εκπροσώπους του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του σχολείου την Παρασκευή 3-10-2014, ανέφερε ότι πρόκειται για ένα σύγχρονο εργαστήριο πληροφορικής που θα χρησιμοποιείται και από συμπολίτες μας που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να εκπαιδευτούν στους υπολογιστές και ότι θα υπάρχει ένας κανονισμός λειτουργίας από τους γονείς και το Δήμο για τον έλεγχο της λειτουργίας του συγκεκριμένου χώρου. Το θέμα αυτό θα συζητηθεί εκ νέου στην γενική συνέλευση την Τετάρτη 8-10-2014 που έχει προγραμματίσει ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού σχολείου Σητείας.

Πηγή : StudioVai

Συνολικες προβολες σελιδας