Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Το πάρτυ του 3ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας

Το πάρτυ του 3ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας
Εκδήλωση για μικρούς και μεγάλους οργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Δημοτικού Σχολείου. Σκοπός της ήταν η συγκέντρωση χρημάτων που θα διατεθούν εξ ολοκλήρου για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών του σχολείου.
Στη γιορτή, που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο, συμμετείχε αρκετός κόσμος, που διασκέδασε και παράλληλα στήριξε την όλη προσπάθεια του Συλλόγου.
Όπως ανέφερε η Πρόεδρός του κ. Βικτωρία Ξενικάκη, αποφασίστηκε να γίνει η συγκεκριμένη εκδήλωση για να καλυφθούν ανάγκες του σχολείου, όπως να αγοραστεί μικροφωνικός εξοπλισμός, που εκλάπη πέρυσι το καλοκαίρι, για να μπορούν τα παιδιά να πραγματοποιούν τις σχολικές τους εκδηλώσεις.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας