Σεμινάριο το πρότζεκτ στη
δευτεροβάθμια εκπαίδευση πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί της Πέμπτης
25-9-2015 στο ενιαίο λύκειο Σητείας.
Το σεμινάριο έχει σκοπό την
επιμόρφωση των καθηγητών του σχολείου με ένα διαφορετικό τρόπο
προσέγγισης της γνώσης.
Πηγή : StudioVai