Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Σεμινάριο «Το πρότζεκτ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση» στη Σητεία (Video)


Σεμινάριο το πρότζεκτ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί της Πέμπτης 25-9-2015 στο ενιαίο λύκειο Σητείας.
Το σεμινάριο έχει σκοπό την επιμόρφωση των καθηγητών του σχολείου με ένα διαφορετικό τρόπο προσέγγισης της γνώσης.

Πηγή  : StudioVai

Συνολικες προβολες σελιδας