Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21-9-2014 η καθιερωμένη εκδήλωση του συλλόγου Μικρασιατών Ποντίων και Αρμενίων Σητείας,
στην Εκκλησία του Αγίου Ιωάννου στα Λειβάδια Σητείας για την εκδήλωση μνήμης της ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ των Ελλήνων Μικρασιατών από τους Τούρκους. Η εκδήλωση περιελάμβανε: Αρχιερατικό μνημόσυνο, Κατάθεση στεφάνου. 30λεπτη ομιλία από τον Πρόεδρο του Συλλόγου κ. Γ. Αλεβίζο, με θέμα «Η Μικρασιατική Εκστρατεία στη δίνη των πετρελαίων της Μέσης Ανατολής».
Πηγή : StudioVai