Στο εδώλιο για 1 εκ. ευρώ
Η ειδική ταμίας και τα τέσσερα ακόμη άτομα
από τον πρώην δήμο Νεάπολης είναι αντιμέτωποι με βαριές κατηγορίες για
την υπεξαίρεση 1 εκ. ευρώ.
Η ειδική ταμίας που είναι προσωρινά κρατούμενη
περίπου ένα χρόνο, σύμφωνα με τον συνήγορό της, έχει αναλάβει την ευθύνη
για την υπεξαίρεση μόνο ενός μέρους των χρημάτων και συγκεκριμένα για
237.000 ευρώ.
Ο πρώην δήμαρχος και μετέπειτα αντιπεριφερειάρχης
Λασιθίου, Νίκος Καστρινάκης υπενθυμίζεται πως το Σεπτέμβριο αφέθηκε
ελεύθερος με περιοριστικούς όρους και χρηματική εγγύηση, ενώ και οι
υπόλοιποι 4 κατηγορούμενοι από τις υπηρεσίες του πρώην δήμου μετά τις
απολογίες τους αφέθηκαν και εκείνοι ελεύθεροι χωρίς περιοριστικούς
όρους.
Η ακροαματική διαδικασία μετατέθηκε για σήμερα
Πέμπτη και το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Ανατολικής Κρήτης θα
αποφασίσει για το ποιος είναι ένοχος και ποιος αθώος.
Πηγή : Νέα Κρήτη