Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Αποκατάσταση των ζημιών στα κτίρια του λιμανιού στη Σητεία

Αποκατάσταση των ζημιών στα κτίρια του λιμανιού στη Σητεία
Στην τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σητείας ετέθη η αποκατάσταση των ζημιών που προκλήθηκαν το χειμώνα
λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων στα δύο κτίρια του λιμανιού, σε αυτό του ελέγχου διαβατηρίων και στον επιβατικό σταθμό.
Η λειτουργία των κτιρίων είναι απαραίτητη και έτσι έγινε σχετική μελέτη προκειμένου να προχωρήσει η αποκατάσταση των ζημιών (10.000 €) και το Δ.Σ. ενέκρινε την απ' ευθείας ανάθεση του έργου προκειμένου να ξεκινήσει η υλοποίησή του.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Aνατολή

 

Συνολικες προβολες σελιδας