Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

Νέος Πρόεδρος στη Νίκη Σητείας

Στη διάρκεια του συμβουλίου που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 3 Ιουλίου, ο πρόεδρος της ομάδας, Λευτέρης Βεργίνης, ανακοίνωσε την παραίτησή του και αποχωρεί για προσωπικούς λόγους.


Έπειτα από ψηφοφορία που έγινε, νέος πρόεδρος αναλαμβάνει ο Μιχάλης Βαρδάκης.

Ευχαριστούμε πολύ τον Λευτέρη Βεργίνη για όσα πρόσφερε στην ομάδα τα δύο προηγούμενα χρόνια και ευχόμαστε στον νέο πρόεδρο καλή επιτυχία.

Συνολικες προβολες σελιδας