Στη διάρκεια του συμβουλίου που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 3
Ιουλίου, ο πρόεδρος της ομάδας, Λευτέρης Βεργίνης, ανακοίνωσε την
παραίτησή του και αποχωρεί για προσωπικούς λόγους. Έπειτα από ψηφοφορία που έγινε, νέος πρόεδρος αναλαμβάνει ο Μιχάλης Βαρδάκης.
Ευχαριστούμε πολύ τον Λευτέρη Βεργίνη για όσα πρόσφερε στην ομάδα τα δύο προηγούμενα χρόνια και ευχόμαστε στον νέο πρόεδρο καλή επιτυχία.