Στη δικαστική διεκδίκηση της ισόβιας σύνταξης των Πολύτεκνων Μητέρων
προχωρά ο Σύλλογος Πολυτέκνων Σητείας καλώντας όλες τις εμπλεκόμενες
μέλη του, να αποταθούν στο Σύλλογο μέχρι και τις 20 Ιουλίου προκειμένου
να ενημερωθούν και να συμμετέχουν στην όλη διαδικασία.
Αναφερόμενος στο θέμα ο Πρόεδρος του Συλλόγου κ. Χαράλαμπος Σπυριδάκης τόνισε ότι: «Η κατάσταση έχει φτάσει στα άκρα. Τα πολυτεκνικά επιδόματα δεν είναι προνοιακά αλλά συνταγματικά κατοχυρωμένα. Έχουμε προχωρήσει όλο αυτό το χρονικό διάστημα σε διαμαρτυρίες, συλλαλητήρια σε πανελλήνιο και παγκρήτιο επίπεδο, όμως δεν έχουμε εισακουστεί σε κανένα επίπεδο. Μέχρι και στα προϊόντα που λαμβάναμε έχουμε περικοπές. Τα προϊόντα που είναι σταγόνα στον ωκεανό. Στην επαρχία Σητείας από τις 405 πολύτεκνες οικογένειες λαμβάνουν προϊόντα μόλις οι 96. Είδαμε λοιπόν ότι μιλάμε σε ανθρώπους που δεν έχουν καμία ευαισθησία και αποφασίσαμε να προχωρήσουμε μέσω της δικαστικής οδού για να βρούμε το δίκιο μας. Καλούμε λοιπόν όλες τις πολύτεκνες μητέρες που ελάμβαναν την ισόβια σύνταξη – δηλαδή 96 ευρώ μηνιαίως που δεν φτάνουν ούτε για φάρμακα – να διεκδικήσουμε αυτή την τιμητική σύνταξη. Πιστεύουμε ότι θα δικαιωθούμε, γιατί μιλάμε για αντισυνταγματική διακοπή της ισόβιας σύνταξης, από 1/11/12. Πιστεύουμε ότι η Ελληνική δικαιοσύνη θα μας δικαιώσει.»
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή
Αναφερόμενος στο θέμα ο Πρόεδρος του Συλλόγου κ. Χαράλαμπος Σπυριδάκης τόνισε ότι: «Η κατάσταση έχει φτάσει στα άκρα. Τα πολυτεκνικά επιδόματα δεν είναι προνοιακά αλλά συνταγματικά κατοχυρωμένα. Έχουμε προχωρήσει όλο αυτό το χρονικό διάστημα σε διαμαρτυρίες, συλλαλητήρια σε πανελλήνιο και παγκρήτιο επίπεδο, όμως δεν έχουμε εισακουστεί σε κανένα επίπεδο. Μέχρι και στα προϊόντα που λαμβάναμε έχουμε περικοπές. Τα προϊόντα που είναι σταγόνα στον ωκεανό. Στην επαρχία Σητείας από τις 405 πολύτεκνες οικογένειες λαμβάνουν προϊόντα μόλις οι 96. Είδαμε λοιπόν ότι μιλάμε σε ανθρώπους που δεν έχουν καμία ευαισθησία και αποφασίσαμε να προχωρήσουμε μέσω της δικαστικής οδού για να βρούμε το δίκιο μας. Καλούμε λοιπόν όλες τις πολύτεκνες μητέρες που ελάμβαναν την ισόβια σύνταξη – δηλαδή 96 ευρώ μηνιαίως που δεν φτάνουν ούτε για φάρμακα – να διεκδικήσουμε αυτή την τιμητική σύνταξη. Πιστεύουμε ότι θα δικαιωθούμε, γιατί μιλάμε για αντισυνταγματική διακοπή της ισόβιας σύνταξης, από 1/11/12. Πιστεύουμε ότι η Ελληνική δικαιοσύνη θα μας δικαιώσει.»
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή