O Διευθυντής, ο Σύλλογος των καθηγητών και οι μαθητές του Γενικού
Λυκείου Σητείας πραγματοποίησαν εκδήλωση
-- αφιέρωμα στον ΜΑΝΟ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ
στο χώρο του Σχολείου με συμμετοχή της σχολικής χορωδίας υπό τη Δ/νση
του πατέρα Νικολάου Αλεξάκη.
Τετάρτη 25-6-2014.
Πηγή : StudioVai