Η κινητή Μονάδα σκλήρυνσης κατά πλάκας θα είναι σύντομα στη δικαιοδοσία της ΔΥΠΕ και σε συνεργασία με την πανελλήνια εταιρεία σκλήρυνσης κατά πλάκας
θα σχεδιάζει την παραμονή της μονάδας στην Κρήτη και ειδικά σε περιοχές που θα υπάρχει ανάγκη να παρέχει τις υπηρεσίες που χρειάζονται οι πάσχοντες της νόσου.
Πηγή : StudioVai