Ο φακός μπήκε στην αποθήκη όπου στοιβάζονται οι αρχαιολογικοί θησαυροί της Ιεράπετρας
«Εδώ, σε αυτήν την αποθήκη, φυλάσσουμε κάθε εύρημα που έρχεται στο
φως είτε τυχαία από κάποιον αγρότη που όργωνε π.χ. το χωράφι του και
βρήκε κάποιο αγαλματίδιο ή κάποιο κεραμικό, είτε μας έρχονται τα
ευρήματα από τις διάφορες αρχαιολογικές ανασκαφές που συνεχίζονται ακόμα
και σήμερα και φέρνουν στο φως τον αρχαίο μας πολιτισμό», μας είπε ο
αρχαιοφύλακας κ. Γιώργος Παναγιωτάκης, που μας ξενάγησε στην αποθήκη με
τις αρχαιότητες.
«Βλέπετε ότι ο χώρος δεν είναι ο καταλληλότερος για να φυλάσσονται
αυτοί οι θησαυροί. Η αποθήκη έχει γεμίσει και η Ιεράπετρα θα πρέπει
κάποτε να αποκτήσει το δικό της Μουσείο για να εκθέσει τους
αρχαιολογικούς της θησαυρούς, πολλοί εκ των οποίων έχουν φύγει και
εκτίθενται σε άλλα μουσεία», πρόσθεσε ο κ. Παναγιωτάκης.
Ο δήμαρχος Ιεράπετρας Σήφης Αναστασάκης και ο
αρχαιοφύλακας Γιώργος Παναγιωτάκης μπροστά από τις πλαστικές κλούβες και
τα ράφια μεταλλικά (ντέξιον) με τα ευρήματα
Υπενθυμίζεται ότι τη δημιουργία σύγχρονου Μουσείου ζητά ο δήμαρχος
Ιεράπετρας κ. Σήφης Αναστασάκης από τον υπουργό Πολιτισμού κ. Κώστα
Τασούλα. Υπογραμμίζει τη σημασία της λειτουργίας ενός σύγχρονου Μουσείου
στην πόλη της Ιεράπετρας, που μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς για
τον τουρισμό της περιοχής, δεδομένου ότι υπάρχει ασύλληπτος αριθμός
αρχαιοτήτων που πρέπει κάποτε να εκτεθούν στον τόπο καταγωγής τους.