Tο περιφερειακό τμήμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Σητείας πραγματοποίησε την Πέμπτη 26-6-2014,
αιμοδοσία στον προαύλιο χώρο των γραφείων του, στις εργατικές κατοικίες.Την ικανοποίηση του για την συμμετοχή και σε αυτή την αιμοδοσία εξέφρασε ο υπεύθυνος του περιφερειακού τμήματος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Σητείας, πατέρας Γεώργιος Γουλιέλμος
Πηγή : StudioVai