Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Ο Όμιλος Αντισφαίρισης Σητείας στο Φαράγγι της Κάτω Ζάκρου

Ο Όμιλος Αντισφαίρισης Σητείας στο Φαράγγι της Κάτω Ζάκρου
 Ο Όμιλος μας, στην καθιερωμένη πλέον ετήσια εξόρμηση του διέσχισε το γνωστό Φαράγγι της Ζάκρου.


Ήταν μια υπέροχη μέρα. Περπατήσαμε στα βήματα των αρχαίων Μινωιτών εκεί που καταλήγει το Ευρωπαΐκό Μονοπάτι Ε4 και η φύση της περιοχής μας αποζημίωσε με την ομορφιά της.
Η συμμετοχή από μέλη αλλά και φίλους του Ομίλου ήταν εντυπωσιακή αφού συνολικά η παρέα ήταν πάνω από 40 άτομα.
Ακολούθησε μπάνιο στην φανταστική θάλασσα της περιοχής και φαγητό σε μια από τις ταβέρνες της παραλίας.
Δίνουμε ραντεβού για του χρόνου η ίσως και πιο γρήγορα μια και οι εξορμήσεις αυτές του Ομίλου στην φύση αναμένονται πλέον με ανυπομονησία από όλους.
Εκ του συμβουλίου
ΟΜΙΛΟΣ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΣΗΤΕΙΑΣ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας