Η αξιολόγηση των εργαζομένων της Αυτοδιοίκησης συζητήθηκε σε
συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου
Σητείας, παρουσία των μελών της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΟΕ-ΟΤΑ
Βασίλη Γκιτάκου και Νίκου Αδαμόπουλο, καθώς και του Γενικού Γραμματέα
του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Λασιθίου Αντώνη Πετράκη.
Παρά το ότι πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό θέμα η παρουσία των εργαζομένων στην συνάντηση δεν ήταν η αναμενόμενη, γεγονός που επισημάνθηκε και προβλημάτισε εντόνως τους συμμετέχοντες σε αυτήν.
Η επίσκεψη εντάσσεται στο πλαίσιο των περιοδειών που αποφάσισε η Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΟΕ-ΟΤΑ με στόχο την ενημέρωση των εργαζομένων για το νόμο 4250/14 και τις διατάξεις που αφορούν την αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Aνατολή
Παρά το ότι πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό θέμα η παρουσία των εργαζομένων στην συνάντηση δεν ήταν η αναμενόμενη, γεγονός που επισημάνθηκε και προβλημάτισε εντόνως τους συμμετέχοντες σε αυτήν.
Η επίσκεψη εντάσσεται στο πλαίσιο των περιοδειών που αποφάσισε η Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΟΕ-ΟΤΑ με στόχο την ενημέρωση των εργαζομένων για το νόμο 4250/14 και τις διατάξεις που αφορούν την αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Aνατολή