Η διοργάνωση έλαβε χώρα για πρώτη φορά πέρυσι και συνεχίστηκε φέτος σημειώνοντας ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία.
Η αυλαία του 2ου Φεστιβάλ έπεσε το βράδυ της Δευτέρας με μια εξαιρετική, μουσική παράσταση από το Κουαρτέτο Κρητικής Μουσικής και το συντοπίτη, συνθέτη και καλλιτεχνικό επιμελητή του Κουαρτέτου Στέλιο Πετράκη. Οι θεατές είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα πρωτότυπο καλλιτεχνικό πρόγραμμα με μουσική, τραγούδι και χορό και σπουδαίους καλλιτέχνες, που απέσπασαν το χειροκρότημά τους.
Ο Στέλιος Πετράκης ευχαρίστησε θερμά το κοινό για την ανταπόκρισή του στην πρώτη αυτή εμφάνιση του Κουαρτέτου στη Σητεία.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Aνατολή