Με μεγάλη συμμετοχή φορέων και κατοίκων πραγματοποιήθηκε η σύσκεψη στο τοπικό διαμέρισμα Χρυσοπηγής του δήμου Σητείας. Αντικείμενο της σύσκεψης, όπου έδωσε το παρόν ο Γενικός Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης, Γιώργος Δεικτάκης, ήταν η διαχείριση των αγροτικών εκτάσεων και της βοσκής στην συγκεκριμένη περιοχή.
Ο κύριος Δεικτάκης ήταν κατηγορηματικός. τόνισε ότι θα ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την εξάλειψη του φαινομένου της παράνομης βόσκησης, που τα τελευταία χρόνια έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις. Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν οι δήμαρχοι Σητείας & Ιεράπετρας κι οι υπόλοιποι φορείς που συμμετείχαν στην σύσκεψη
Πηγή : StudioVai