Το κόστος τους επικέντρωσε αρνητικά σχόλια. Σύμφωνα με πληροφορίες, για 4 βίντεο με διαφορετική θεματολογία διάρκειας 40 δευτερολέπτων για τηλεοπτική και διαδικτυακή προβολή ο ΕΟΤ δαπάνησε 24.600 ευρώ (με ΦΠΑ).
Η εν λόγω απόφαση είναι μία από τις πολλές που υπέγραψε ο κ. Λειβαδάς, ειδικά τον τελευταίο μήνα, για τη χρηματοδότηση με δεκάδες χιλιάδες ευρώ εντύπων, εκδηλώσεων και Τουριστικών Οργανισμών.
"Ελλάδα, η πλουσιότερη χώρα του κόσμου"
Ακόμη και ο τίτλος της καμπάνιας "Ελλάδα, η πλουσιότερη χώρα του κόσμου" από μόνος του... παραπέμπε αλλού, καθώς εν μέσω οικονομικής δυσπραγίας και ανεργίας δε θα άρμοζε απόλυτα στην εικόνα που έχουμε για την πατρίδα μας. Με τη μεταφορική όμως έννοια, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί. Ακόμη κι αν η καμπάνια απευθύνεται κυρίως στους Έλληνες, πολλοί εκ των οποίων έχουν "ξεχάσει" για φέτος τη λέξη "διακοπές"!
Την παρουσίαση της επικοινωνιακής καμπάνιας "Ελλάδα, η πλουσιότερη χώρα του κόσμου" έκανε η υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη χθες το μεσημέρι σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.
Όπως εξήγησε η υπουργός Τουρισμού, δεν είναι μια ακόμα καμπάνια τουριστικής συνείδησης, αλλά για μια προσπάθεια που στέλνει ένα θετικό μήνυμα προς κάθε Έλληνα πολίτη, προς κάθε επαγγελματία του τουρισμού, προκειμένου να αναδειχθεί η μοναδική ομορφιά της Ελλάδας, με τρόπο σύγχρονο και εναλλακτικό.
Κατά την ομιλία της η υπουργός Τουρισμού εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι φέτος θα είναι μια καλή τουριστική χρονιά για την Ελλάδα. Ωστόσο υπογράμμισε πως «οι καλές χρονιές δε χαρίζονται, αλλά έρχονται - και ξανάρχονται - με πολλή προσπάθεια. Σχέδιο και επιμονή. Συλλογική δουλειά». Επίσης ζήτησε απ' όλους, κάθε ένας από το πόστο τους, να συνεισφέρουν, ώστε οι επισκέπτες να περάσουν αξέχαστες διακοπές.
Η καμπάνια αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά βίντεο - για τα οποία υπήρξαν ήδη αντιδράσεις - και τα οποία θα αναρτηθούν σταδιακά στο διαδίκτυο και θα προβληθούν ως κοινωνικό μήνυμα στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, αποσκοπώντας στην ευαισθητοποίηση του κοινού και στην προσέλκυση μεγαλυτέρου αριθμού τουριστών.
Παρόντες στην εκδήλωση ήταν ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Τουρισμού κ. Αναστάσιος Λιάσκος, ο κ. Γιάννης Χαραλαμπόπουλος ο οποίος δημιούργησε το βίντεο της καμπάνιας και ο ηθοποιός Ρένος Χαραλαμπίδης.
πηγή : Nέα Κρήτη