Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Παγκρήτιο Τουρνουά πράσινου γηπέδου διεξήχθη στη Σητεία

7.29 σητεια ΜΨ ΤΕΝΙΣ 2
Συνεχίζοντας την πλούσια δράση του, ο Όμιλος Αντισφαίρισης Σητείας, διοργάνωσε το Σαββατοκύριακο,
το Παγκρήτιο Τουρνουά πράσινου γηπέδου. Η συγκεκριμένη αθλητική διοργάνωση στέφθηκε με επιτυχία, με συμμετοχές απ' όλη την Κρήτη και πολύ καλό επίπεδο αγώνων.
Πρωταγωνιστές ήταν παιδιά ηλικίας 9 -10 ετών κι εκτός από την περιοχή της Σητείας, έλαβαν μέρος αγόρια και κορίτσια από τα Χανιά, το Ηράκλειο και τον Άγιο Νικόλαο.
Οι κατηγορίες, στις οποίες αγωνίστηκαν οι συμμετέχοντες στο τουρνουά ήταν αγοριών, κοριτσιών και διπλά μεικτά. Στην πρώτη κατηγορία, νικητής αναδείχθηκε ο Κασαπάκης με 2-0 σετ του Χαμηλάκη, στην δεύτερη η Δεσκουλίδου με 2-0 σετ της Βαιδάκη και στην τρίτη, οι Πετράκης-Κασαπάκης με 2-0 σετ των Κοντολαιμάκη-Καλδίρη.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας