Από τις 11 το πρωί έως αργά το βράδυ, θα μάθουμε
για την πόλη των Μινωιτών που ανασκάπτεται, θα παρακολουθήσουμε ανασκαφή από
αρχαιολόγους, θα εργαστούμε σε εργαστήρια ζωγραφικής, υφαντικής, κατασκευής
αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων, παραμυθιού και δραματοποίησης, μινωικών γεύσεων,
θα μάθουμε για τη Γραμμική Β΄, θα αναγνωρίσουμε αστερισμούς στο νυχτερινό
ουρανό και γενικά μια ολόκληρη μέρα θα ζήσουμε σαν Μινωίτες!
Σας περιμένουμε!!!
ΔΗΜΟΣ ΣΗΤΕΙΑΣ - ΔΟΚΑΣ και ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΙΤΑΝΟΥ