Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Ορκωμοσία των αποφοίτων του Τμήματος Διατροφής – Διαιτολογίας Σητείας

ΜΨ- ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ1Η 5η τελετή ορκωμοσίας και απονομής πτυχίων στους αποφοίτους του Τμήματος Διατροφής
και Διαιτολογίας Σητείας έλαβε χώρα το μεσημέρι της Παρασκευής στις κτιριακές εγκαταστάσεις του Τμήματος στην περιοχή Τρυπητός.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα εορταστικό παρουσία των αποφοίτων, φίλων και συγγενικών τους προσώπων, εκπροσώπων της Διοίκησης του ΤΕΙ Κρήτης και του Δήμου Σητείας μεταξύ των οποίων του Αναπληρωτή Προέδρου του ΤΕΙ Κρήτης Κωνσταντίνου Σαβάκη και του Δημάρχου Θοδωρή Πατεράκη.
Ο κ.. Σαβάκης καλωσόρισε τους παριστάμενους κι εκ μέρους του Προέδρου και της Διοίκησης του ΤΕΙ Κρήτης συνεχάρη τους αποφοίτους για την επιτυχία τους η οποία όπως είπε αποτελεί το πρώτο βήμα για την περαιτέρω σταδιοδρομία τους ενώ αναφέρθηκε και στο ρόλο των οικογενειών τους και την στήριξη τους.
Αμέσως μετά απονεμήθηκαν τιμητικά διπλώματα σε τρεις εργαζόμενες του Τμήματος τις κυρίες Αλεξιάδου, Παπαδάκη και Καβουράκη οι οποίες λόγω του μέτρου της κινητικότητας μεταφέρονται σε άλλες υπηρεσίες εντός Δήμου Σητείας, εν μέσω θερμών χειροκροτημάτων για την προσφορά τους στο Τμήμα.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την αριστούχο απόφοιτη του Τμήματος Διατροφής και Διαιτολογίας Κατερίνα Φαντελάκη η οποία διάβασε την καθομολόγηση την οποία επανέλαβαν οι απόφοιτοι μέσα σε κλίμα συγκίνησης ενώ ακολούθησε η απονομή των πτυχίων μέσω θερμών χειροκροτημάτων.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Ανατολή
ΜΨ- ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ2
ΜΨ- ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ3

Συνολικες προβολες σελιδας