"Η αντιδραστική και καταστροφική πολιτική της Μνημονιακής Κυβέρνησης συνεχίζεται"
Στήριξη στους εργαζόμενους στο δήμο Αγίου Νικολάου και γενικά
στην τοπική αυτοδιοίκηση εκφράζει η ΕΛΜΕ Λασιθίου, με ανακοίνωση που
εξέδωσε.
Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ
Μετά τους εργαζόμενους της ΕΡΤ και τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, ήρθε η σειρά των εργαζομένων στους ΟΤΑ, των μόνιμων εκπαιδευτικών και εργαζομένων σε Υπουργεία (ενώ στη σειρά βρίσκονται οι εργαζόμενοι στον Τομέα της Υγείας) για να ταΐσουν τη δίψα της τρόικα και της κυβέρνησης.
Επιδιώκουν:
• Να χτυπήσουν έναν τομέα εργαζομένων που είχε κατακτήσει ένα επίπεδο εργασιακών σχέσεων (με σημαντικότερη κατάκτηση τη μονιμότητα).
• Να διαλύσουν οποιαδήποτε δομή που είχε έστω και ψήγματα δωρεάν κοινωνικών παροχών: παιδεία – υγεία – δημοτικές υπηρεσίες.
Οι καλοκαιρινές λίστες των απολυμένων, που ετοιμάζονται, ανοίγουν το δρόμο για απρόσκοπτες απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, όποτε το θελήσουν κυβέρνηση – τρόικα.
Οι απολύσεις αυτές θα επεκταθούν από το Σεπτέμβρη μέσω:
• Συγχωνεύσεων και καταργήσεων σχολείων, τμημάτων, νοσοκομείων και υπηρεσιών.
• Της αξιολόγησης που προετοιμάζεται πυρετωδώς, και η οποία θα έρθει για να τρομοκρατήσει και να υποτάξει τους εργαζόμενους, να διαλύσει την όποια ενότητα υπάρχει και να προωθήσει τις απολύσεις σε ατομικό επίπεδο.
• Των πειθαρχικών που αποτελούν ήδη καθημερινότητα και είναι φανερό πως θα πολλαπλασιαστούν. Με τη φασιστική λογική που θεωρεί εκ των προτέρων ένοχο κάθε υπάλληλο καταργώντας το στοιχειώδες δικαίωμα του τεκμηρίου αθωότητας.
Οι χιλιάδες νέες απολύσεις θα προστεθούν στο στρατό των ανέργων, οι οποίοι ζουν σε συνθήκες απόλυτης φτώχειας και απελπισίας.
Απέναντι σε αυτή την καταστροφική πολιτική χρειάζεται συμπαράταξη όλων των εργαζόμενων του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, ώστε οι διχαστικές τακτικές να μην περάσουν.
Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στους εργαζόμενους στο Δήμο Αγίου Νικολάου και στην τοπική αυτοδιοίκηση συνολικά και δηλώνουμε ότι μαζί τους θα αγωνιστούμε για το δικαίωμα στη δουλειά, για την ανατροπή αυτών των καταστροφικών μέτρων της διαθεσιμότητας, της κινητικότητας και των απολύσεων.
Η Κυβερνητική πολιτική που διαλύει:
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ και ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΓΑΘΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ
Καλούμε όλους τους συναδέλφους Εκπαιδευτικούς να πλαισιώσουν ενεργά τις κινητοποιήσεις των υπαλλήλων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης γιατί οι «διαθεσιμότητες» - απολύσεις αγγίζουν και το χώρο της εκπαίδευσης.
Πηγή : Creta live
Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ
Μετά τους εργαζόμενους της ΕΡΤ και τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, ήρθε η σειρά των εργαζομένων στους ΟΤΑ, των μόνιμων εκπαιδευτικών και εργαζομένων σε Υπουργεία (ενώ στη σειρά βρίσκονται οι εργαζόμενοι στον Τομέα της Υγείας) για να ταΐσουν τη δίψα της τρόικα και της κυβέρνησης.
Επιδιώκουν:
• Να χτυπήσουν έναν τομέα εργαζομένων που είχε κατακτήσει ένα επίπεδο εργασιακών σχέσεων (με σημαντικότερη κατάκτηση τη μονιμότητα).
• Να διαλύσουν οποιαδήποτε δομή που είχε έστω και ψήγματα δωρεάν κοινωνικών παροχών: παιδεία – υγεία – δημοτικές υπηρεσίες.
Οι καλοκαιρινές λίστες των απολυμένων, που ετοιμάζονται, ανοίγουν το δρόμο για απρόσκοπτες απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, όποτε το θελήσουν κυβέρνηση – τρόικα.
Οι απολύσεις αυτές θα επεκταθούν από το Σεπτέμβρη μέσω:
• Συγχωνεύσεων και καταργήσεων σχολείων, τμημάτων, νοσοκομείων και υπηρεσιών.
• Της αξιολόγησης που προετοιμάζεται πυρετωδώς, και η οποία θα έρθει για να τρομοκρατήσει και να υποτάξει τους εργαζόμενους, να διαλύσει την όποια ενότητα υπάρχει και να προωθήσει τις απολύσεις σε ατομικό επίπεδο.
• Των πειθαρχικών που αποτελούν ήδη καθημερινότητα και είναι φανερό πως θα πολλαπλασιαστούν. Με τη φασιστική λογική που θεωρεί εκ των προτέρων ένοχο κάθε υπάλληλο καταργώντας το στοιχειώδες δικαίωμα του τεκμηρίου αθωότητας.
Οι χιλιάδες νέες απολύσεις θα προστεθούν στο στρατό των ανέργων, οι οποίοι ζουν σε συνθήκες απόλυτης φτώχειας και απελπισίας.
Απέναντι σε αυτή την καταστροφική πολιτική χρειάζεται συμπαράταξη όλων των εργαζόμενων του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, ώστε οι διχαστικές τακτικές να μην περάσουν.
Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στους εργαζόμενους στο Δήμο Αγίου Νικολάου και στην τοπική αυτοδιοίκηση συνολικά και δηλώνουμε ότι μαζί τους θα αγωνιστούμε για το δικαίωμα στη δουλειά, για την ανατροπή αυτών των καταστροφικών μέτρων της διαθεσιμότητας, της κινητικότητας και των απολύσεων.
Η Κυβερνητική πολιτική που διαλύει:
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ και ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΓΑΘΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ
Καλούμε όλους τους συναδέλφους Εκπαιδευτικούς να πλαισιώσουν ενεργά τις κινητοποιήσεις των υπαλλήλων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης γιατί οι «διαθεσιμότητες» - απολύσεις αγγίζουν και το χώρο της εκπαίδευσης.
Πηγή : Creta live