Με μεγάλη ικανοποίηση έφυγαν από το υπουργείο Εργασίας χθες οι πρόεδροι
των τεσσάρων Εργατικών Κέντρων της Κρήτης,
που μπορεί να μη μίλησαν με τον υπουργό Γιάννη Βρούτση λόγω απουσίας του στο εξωτερικό, έλαβαν όμως απαντήσεις από τον Ηρακλειώτη υφυπουργό Εργασίας Βασίλη Κεγκέρογλου και τους υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου, που τους ικανοποίησαν, τουλάχιστον προς το παρόν, σε θέματα πολύ σοβαρά για την κατάσταση των εργαζομένων της Κρήτης!
που μπορεί να μη μίλησαν με τον υπουργό Γιάννη Βρούτση λόγω απουσίας του στο εξωτερικό, έλαβαν όμως απαντήσεις από τον Ηρακλειώτη υφυπουργό Εργασίας Βασίλη Κεγκέρογλου και τους υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου, που τους ικανοποίησαν, τουλάχιστον προς το παρόν, σε θέματα πολύ σοβαρά για την κατάσταση των εργαζομένων της Κρήτης!
Η χρηματοδότηση των Εργατικών Κέντρων για να πληρωθούν οι
εργαζόμενοι σε αυτά, αλλά κυρίως η ενίσχυση των ελεγκτικών μηχανισμών
για την πάταξη της μαύρης εργασίας και στους τέσσερις νομούς του νησιού
μας αποτέλεσαν ζητήματα στα οποία φαίνεται να δίνονται κάποιες λύσεις,
σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου Σωκράτη Βαρδάκη.
Εκτός από τον ίδιο, στη συνάντηση ήταν επίσης ο πρόεδρος του
Εργατικού Κέντρου Λασιθίου Μανόλης Πεπόνης, ο πρόεδρος του Εργατικού
Κέντρου Χανίων Δημήτρης Κορναράκης και ο πρόεδρος από το Ε.Κ. Ρεθύμνου
Γιώργος Νικολιδάκης.
Προσεχώς με υπουργό
Σύμφωνα με όσα μας είπε ο Σωκράτης Βαρδάκης, μέσα σε σύντομο
χρονικό διάστημα θα γίνει νέα συνάντηση με τον ίδιο τον υπουργό
Εργασίας, που χθες απουσίαζε στο Βερολίνο λόγω συνάντησης με την τρόικα.
Με τον κ. Βρούτση θα συζητηθεί το ζήτημα της υπογραφής των Συλλογικών
Συμβάσεων Εργασίας.
«Μόνο το Εργατικό Κέντρο Χανίων χρωστάει 30.000 ευρώ σε
ασφαλιστικές εισφορές των εργαζομένων του», είπε ο κ. Βαρδάκης. «Ο
νομικός σύμβουλος του υπουργείου μάς διαβεβαίωσε λοιπόν ότι ίσως και την
επόμενη εβδομάδα θα υπογράψει ο υπουργός την απόφαση για τη
χρηματοδότηση των Εργατικών Κέντρων και την πληρωμή των εργαζομένων
τους», πρόσθεσε.
Μαύρη εργασία
Τη δέσμευση επίσης για άμεση κάλυψη των εκτός έδρας και των
καυσίμων των αυτοκινήτων των Επιθεωρήσεων Εργασίας έλαβαν οι
συνδικαλιστές χθες. Δόθηκε η διαβεβαίωση για επιχορηγήσεις τέτοιες, ώστε
να δοθεί η δυνατότητα απασχόλησης στις Επιθεωρήσεις Εργασίας
τουλάχιστον 150 ατόμων Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης, που θα δουλεύουν
υπερωριακά και σταδιακά θα ενταχθούν στις υπηρεσίες αυτές.
Ταυτόχρονα, από τα αυτοκίνητα που έχει κατασχέσει ο ΟΔΔΥ, θα
διατεθούν κάποια για την ενίσχυση των μέσων μεταφοράς των ελεγκτικών
μηχανισμών της Κρήτης.
Μετακινήσεις γιατρών από τους νομούς
Ο Βασίλης Κεγκέρογλου συμφώνησε ότι θα πρέπει, αντί να έρχονται από
την Αθήνα γιατροί για να συμμετέχουν στις επιτροπές που βγάζουν τις
αναπηρικές συντάξεις, να γίνονται μετακινήσεις γιατρών από τον ένα νομό
στον άλλο.
Τέλος, δόθηκε η δέσμευση για επαναδραστηριοποίηση της Εργατικής
Εστίας μέσω του ΟΑΕΔ, με δραστηριοποίηση πρώην εργαζομένων της Εργατικής
Εστίας, για θέματα όπως την έκδοση της άρσης της υποθήκης σε
δικαιούχους που έχουν εξοφλήσει τα δάνεια που είχαν πάρει από τον
Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας.
Του Χριστόφορου Παπαδάκη
Πηγή : Νέα Κρήτη