, σύμφωνα με πληροφορίες, της μετάταξης του συνόλου των δυνάμεων της Δημοτικής Αστυνομίας, που υπολογίζονται σε 4.000 ανά την επικράτεια, στην ΕΛ.ΑΣ.
Σοκ στην Κρήτη
Σοκ η πρώτη αντίδραση από τους εργαζόμενους στη Δημοτική Αστυνομία.
"Είναι φοβερό αυτό που νιώθεις, να πηγαίνεις στη δουλειά σου και εκεί
να μαθαίνεις ότι από αύριο δε θα υπάρχεις" είπε στο Ράδιο 9,84 και στην
πρωινή ενημερωτική εκπομπή το στέλεχος της Δημοτικής Αστυνομίας
Ηρακλείου Γιάννης Ψαράς.
Επανέλαβε ότι ο ρόλος της Δημοτικής Αστυνομίας είναι άλλος και της
ΕΛ.ΑΣ. άλλος, επικαλέστηκε νομοθετήματα και κανονιστικές διατάξεις και
πρόσθεσε πως οι εργαζόμενοι εντός της ημέρας θα ζητήσουν την παρέμβαση
του δημάρχου Ηρακλείου, προέδρου της ΠΕΔ και μέλους της διοίκησης της
ΚΕΔΕ.
Τα σενάρια
Σύμφωνα με τα σενάρια, με το σχεδιασμό αυτό, κατόπιν συνεννόησης
των υπουργείων Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Δημόσιας Τάξης, έρχονται να
καλυφθούν και οι πραγματικές ανάγκες σε προσωπικό της ΕΛ.ΑΣ., η οποία
έχει δει ολοένα και μεγαλύτερο τμήμα των ανδρών-γυναικών της να
απορροφάται από δράσεις όπως τα σχέδια «Ξένιος Δίας» και «Ασπίδα» (σ.σ.
φύλαξη συνόρων), αλλά και για τα κέντρα κράτησης των μεταναστών.
Σύμφωνα με την ηγεσία του υπουργείου Δημόσιας Τάξης, πιθανή
μετάταξη των δημοτικών αστυνομικών στην ΕΛ.ΑΣ. θα απελευθέρωνε προσωπικό
που σήμερα ασχολείται με γραφειοκρατικές ή χαμηλής έντασης εργασίες και
θα ενίσχυε στην πράξη την αποτελεσματικότητα του Σώματος, το οποίο
παρεμπιπτόντως βλέπει τους αριθμούς του να περιορίζονται λόγω
συνταξιοδοτήσεων και παγώματος προσλήψεων, όπως αναφέρει η "Καθημερινή".
Πηγή : Nέα Κρήτη