Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα γραφεία της Διεύθυνσης Β/θμιας Εκπαίδευσης
Η ΕΛΜΕ Λασιθίου αντιτίθεται στις αναγκαστικές μεταθέσεις εκπαιδευτικών
και οργανώνει συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα γραφεία της Δ/νσης Β/θμιας
Εκπαίδευσης στον Αγιο Νικόλαο
Σε ανακοίνωση αναφέρεται:
Η Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ Λασιθίου μετά τις εφιαλτικές για τον κλάδο και το δημόσιο σχολείο εξελίξεις (αύξηση ωραρίου, επιστράτευση, ανακοίνωση από το Υπουργείο χιλιάδων κατασκευασμένων πλεονασμάτων, προώθηση Π.Δ. για αναγκαστικές μεταθέσεις και διαθεσιμότητες) συνεδρίασε εκτάκτως και εκτίμησε τα παρακάτω:
α) Η Τροϊκανή Συγκυβέρνηση έχει μεθοδεύσει και προχωρεί όχι μόνο σε υποχρεωτικές μεταθέσεις αλλά και σε μαζικές απολύσεις καθηγητών.
β) Η κατάσταση γίνεται πλέον ιδιαίτερα τραγική και απαιτείται από όλους τους εκπαιδευτικούς η μέγιστη δυνατή συστράτευση και κινητοποίηση του κλάδου για την αποτροπή των όποιων κυβερνητικών σχεδιασμών.
Η Γ. Συνέλευση της ΕΛΜΕ Λασιθίου αποφάσισε:
1) Απαιτεί από την ΟΛΜΕ να συγκαλέσει άμεσα Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ και Γ.Σ. Προέδρων και να αναλάβει πρωτοβουλίες ενεργοποίησης φορέων και συλλογικοτήτων. Επίσης να οργανώσει Πανελλαδική συγκέντρωση των Καθηγητών στην Αθήνα.
2) Να διοργανώσει συγκέντρωση στην Δ/νση Β’θμιας εκπαίδευσης στον Άγιο Νικόλαο όταν συγκληθεί συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ για τη συγκρότηση των Πινάκων των «Υπεραρίθμων» συναδέλφων.
Δηλώνουμε ότι: Καμία μετακίνηση συναδέλφου δεν θα γίνει αποδεκτή.
Συνάδελφοι,
Μας αμφισβητούν το δικαίωμα στην εργασία διαλύοντας το Δημόσιο Σχολείο!!!
Κανείς πλέον δεν μπορεί να παραμείνει αμέτοχος.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους σε διαρκή αγωνιστική επαγρύπνηση, γιατί θεωρούμε ότι οι εξελίξεις το επόμενο διάστημα θα είναι ραγδαίες.
Πηγή : Creta live
Σε ανακοίνωση αναφέρεται:
Η Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ Λασιθίου μετά τις εφιαλτικές για τον κλάδο και το δημόσιο σχολείο εξελίξεις (αύξηση ωραρίου, επιστράτευση, ανακοίνωση από το Υπουργείο χιλιάδων κατασκευασμένων πλεονασμάτων, προώθηση Π.Δ. για αναγκαστικές μεταθέσεις και διαθεσιμότητες) συνεδρίασε εκτάκτως και εκτίμησε τα παρακάτω:
α) Η Τροϊκανή Συγκυβέρνηση έχει μεθοδεύσει και προχωρεί όχι μόνο σε υποχρεωτικές μεταθέσεις αλλά και σε μαζικές απολύσεις καθηγητών.
β) Η κατάσταση γίνεται πλέον ιδιαίτερα τραγική και απαιτείται από όλους τους εκπαιδευτικούς η μέγιστη δυνατή συστράτευση και κινητοποίηση του κλάδου για την αποτροπή των όποιων κυβερνητικών σχεδιασμών.
Η Γ. Συνέλευση της ΕΛΜΕ Λασιθίου αποφάσισε:
1) Απαιτεί από την ΟΛΜΕ να συγκαλέσει άμεσα Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ και Γ.Σ. Προέδρων και να αναλάβει πρωτοβουλίες ενεργοποίησης φορέων και συλλογικοτήτων. Επίσης να οργανώσει Πανελλαδική συγκέντρωση των Καθηγητών στην Αθήνα.
2) Να διοργανώσει συγκέντρωση στην Δ/νση Β’θμιας εκπαίδευσης στον Άγιο Νικόλαο όταν συγκληθεί συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ για τη συγκρότηση των Πινάκων των «Υπεραρίθμων» συναδέλφων.
Δηλώνουμε ότι: Καμία μετακίνηση συναδέλφου δεν θα γίνει αποδεκτή.
Συνάδελφοι,
Μας αμφισβητούν το δικαίωμα στην εργασία διαλύοντας το Δημόσιο Σχολείο!!!
Κανείς πλέον δεν μπορεί να παραμείνει αμέτοχος.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους σε διαρκή αγωνιστική επαγρύπνηση, γιατί θεωρούμε ότι οι εξελίξεις το επόμενο διάστημα θα είναι ραγδαίες.
Πηγή : Creta live