Διπλάσιοι εκτιμάται ότι θα είναι την επόμενη χρονιά, σε σύγκριση με τη φετινή, οι γεωπόνοι που θα προσληφθούν στην Κρήτη για να καλύψουν τις ανάγκες της δακοκτονίας.
Όπως έγινε γνωστό, το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης θα προσλάβει για όλη τη χώρα περίπου 150 εποχικούς γεωπόνους εκ των οποίων οι 39 θα καλύψουν τις ανάγκες της Κρήτης. Να σημειωθεί ότι πέρυσι ήταν σημαντικά λιγότεροι.
Ωστόσο, το πρόβλημα που θα προκύψει θα έχει να κάνει στο εξής κυρίως με την ποσότητα των ... ελαιοδέντρων!
Την οργή του εξέφρασε ο αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου, κ. Ευριπίδης Κουκιαδάκης για το "κλειδωμένο" πρόγραμμα της δακοκτονίας στα γραφεία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης.
Πηγή : Creta live