Στο επίκεντρο της βόλτας πολλών Ηρακλειωτών βρέθηκε-
σας εχω ήδη πει- το ανατολικότερο άκρο της Κρήτης. Εκεί, στον Κουρεμένο πάντως φαίνεται πως έγινε το καλύτερο γλέντι μέχρι πρωίας! Και μάλιστα απρογραμμάτιστα...Και που; Σε μια...καντίνα όπου μια παρέα Ηρακλειωτών βρέθηκε να πίνει ρακές και μέσα σε μερικές ώρες το...μισό Ηράκλειο πέρασε από εκεί. Επιχειρηματίες, δικηγόροι, γιατροί , όλος ο καλός κόσμος έγινε ένα με τους ξένους και ο χορός κράτησε μέχρι τις...7 το πρωί..

Πηγή : Creta live