Στην εμπνευσμένη ομιλία του προς το πλήθος των πιστών που κατέκλυσε τον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό αναφέρθηκε στο θαυμαστό βίο και την υποδειγματική πίστη της μέχρι το μαρτυρικό θάνατό της με αποκεφαλισμό και επεσήμανε ότι «τιμή μάρτυρος, μίμησις μάρτυρος». Όπως είπε Σεβασμιώτατος είναι ανάγκη να τιμούμε τους μάρτυρες της πίστεως και Αγίους της Εκκλησίας μας ακολουθώντας το παράδειγμά τους, αφού αυτοί είναι οι πραγματικοί φίλοι μας, οι βοηθοί, οι προστάτες και οι πρεσβευτές μας προς τον Πανάγαθο Θεό.
Πηγή : Ανατολή