Έκδηλη ήταν η αγωνία των εργαζομένων του Νοσοκομείου Σητείας
για το αν τελικά θα λάβουν τα χρήματα που δικαιούνται για υπερωρίες, νυχτερινά, εξαιρέσιμα για το τρέχον έτος, στη συνάντηση που είχαν το μεσημέρι της Παρασκευής.
Παράλληλα δεν έκρυψαν την οργή τους για τα τραγελαφικά λάθη, που όπως σημείωσαν έχουν γίνει ως τώρα, ενώ κάποιοι μίλησαν και για εσκεμμένα λάθη εις βάρος του Νοσοκομείου.
Προτάθηκε επίσης η νομική διεκδίκηση του ζητήματος, κάτι που θα αποφασιστεί σε επόμενη συνάντηση.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Aνατολή