Στην εκδήλωση συμμετείχαν αρκετά μέλη του Συλλόγου και εκπρόσωποι της Εκκλησίας, της τοπικής αυτοδιοίκησης, αλλά και άλλων σωματείων.
Η Πρόεδρος κ. Μαρία Νικητάκη ενημέρωσε για τις δράσεις της περασμένης χρονιάς και αναφέρθηκε στον προγραμματισμό του τρέχοντος έτους. Ανατρέχοντας στη δράση του Συλλόγου επεσήμανε ότι μέριμνα του νέου ΔΣ ήταν η ενδυνάμωση του Συλλόγου και για το λόγο αυτό επεδίωξε και έγιναν νέες εγγραφές. Επίσης ένας άλλος στόχος ήταν να αναδειχθεί η αναγκαιότητα στήριξης της τοπικής αγοράς και στην κατεύθυνση αυτή βοήθησαν μηνύματα από τα ΜΜΕ της περιοχής, τα οποία ευχαρίστησε για τη συμβολή τους.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή