Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

«Τραγουδάμε για τη Σητεία» από το Σύλλογο Φίλων Μουσικής

7 σητεια Τραγουδάμε για τη ΣητείαΆλλη μια ξεχωριστή εκδήλωση διοργάνωσε το βράδυ της Κυριακής ο Σύλλογος Φίλων Μουσικής Σητείας με τίτλο «Τραγουδάμε για τη Σητεία».
Ήταν η δεύτερη σε σύντομο χρονικό διάστημα εκδήλωση που πραγματοποίησε ο Σύλλογος και στέφθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία επίσης.
Κατάμεστη ήταν η αίθουσα του «Πολύκεντρου» το βράδυ της Κυριακής. Το κοινό όχι μόνο απόλαυσε πολύ καλή παραδοσιακή μουσική, αλλά διασκέδασε και χόρεψε. Και για άλλη μια φορά στήριξε την προσπάθεια συγκέντρωσης μέσω λαχειοφόρου αγοράς χρημάτων, τα οποία θα διατεθούν για τις ανάγκες του Νοσοκομείου.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Aνατολή

Συνολικες προβολες σελιδας