Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Κατάληψη στο ΙΚΑ Σητείας για τις απολύσεις προσωπικού

7 σητεια Κατάληψη στο ΙΚΑ Σητείας για τις απολύσεις προσωπικούΣε κατάληψη του τοπικού Υποκαταστήματος του ΙΚΑ προχώρησαν χθες οι εργαζόμενοι
της υπηρεσίας της Σητείας σε ένδειξη συμπαράστασης προς τους συναδέλφους τους οι οποίοι απολύθηκαν μετά από δύο χρόνια εργασίας και που αριθμούν 450 άτομα σε όλη την Ελλάδα.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Aνατολή

Συνολικες προβολες σελιδας