του βουλευτή Λασιθίου Κωστή Δερμιτζάκη και του επικεφαλής του Τμήματος Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Ανδρέα Ξανθού με το δήμαρχο Αγίου Νικολάου Δημήτρη Κουνενάκη.
Συζητήθηκαν τα θέματα υγείας που αφορούν το νομό Λασιθίου όπως το
ζήτημα του Διαλυνάκειου Νοσοκομείου Νεάπολης καθώς και η διοικητική και
οικονομική ένωση των 4 νοσοκομείων.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε τόσο για τα προβλήματα των νοσοκομείων
εξαιτίας της υποστελέχωσης και της υποχρηματοδότησης όσο και για τον
κίνδυνο που προκύπτει για την απώλεια των κληροδοτημάτων του
Διαλυνάκειου Νοσοκομείου Νεάπολης εξαιτίας της συνένωσης όλων των
νοσοκομείων του νομού Λασιθίου.
Έγινε ενημέρωση για την προοπτική δημιουργίας Δημόσιου Κέντρου
Αποκατάστασης στη Νεάπολη και για το θέμα της παραλαβής της νέας
πτέρυγας του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου.
Ο Ανδρέας Ξανθός ενημέρωσε το δήμαρχο Αγίου Νικολάου για τις πάγιες
θέσεις του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Ε.Κ.Μ. στα θέματα υγείας, την πλήρη αντίθεση στις
εφαρμοζόμενες πολιτικές της κυβέρνησης και εξέφρασε την στήριξη στους
δίκαιους αγώνες που πραγματοποιούνται αυτή την περίοδο στο νομό
Λασιθίου.
Πηγή : Nέα Κρήτη