Να λοιπόν που στο υπουργείο Υποδομών δεν ξέχασαν τελείως την ηλεκτρονική παρακολούθηση κατά μήκος του ΒΟΑΚ, μια υπόθεση που αποδείχτηκε στην πορεία ανέκδοτο, σκανδαλίζοντας τον απλό πολίτη για το λόγο που δαπανήθηκαν ένα κάρο χρήματα για ραντάρ που δε λειτούργησαν ποτέ... Δε λειτούργησαν γιατί δεν εγκαταστάθηκε το απαιτούμενο λογισμικό σύστημα. Ουσιαστικά το έργο περιορίστηκε στην εγκατάσταση των κουτιών που είναι τοποθετημένα στα πλάγια της εθνικής οδού, δίχως πολλά εξ αυτών να έχουν καν κάμερες και δίχως βέβαια να έχουν γίνει συνδέσεις από τη ΔΕΗ. Χώρια που πολλά από τα κουτιά με τα ραντάρ καταστράφηκαν από άγνωστους που φοβήθηκαν, αδικαιολόγητα βέβαια όπως αποδείχτηκε στην πράξη, πως θα εισέπρατταν μπιλιετάκια με κλήσεις!
Προσοχή... προσεχώς
Εν πάση περιπτώσει, καλό θα είναι προσεχώς όσοι κινούνται στον ΒΟΑΚ να είναι πιο προσεχτικοί, αφού μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2012 θα ολοκληρωθεί η εργολαβία της τοποθέτησης και λειτουργίας ηλεκτρονικών μηχανισμών ελέγχου ταχύτητας σε επιλεγμένα σημεία κατά μήκος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης. Αυτό γνωστοποίησε με έγγραφό του στη Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, γνωστοποιώντας πως οι ηλεκτρονικοί μηχανισμοί θα τοποθετηθούν σε 13 σημεία του νομού Χανίων, σε 7 σημεία του νομού Ρεθύμνου, σε 9 σημεία του νομού Ηρακλείου και σε 5 σημεία του νομού Λασιθίου.
Περιμένοντας το ρεύμα
Βέβαια, για να λειτουργήσουν τα "ηλεκτρονικά μάτια" στον εθνικό δρόμο-καρμανιόλα του νησιού, χρειάζεται και μια βασική, όπως αναγνωρίζει και ο ίδιος ο κ. Μαγκριώτης, προϋπόθεση. Πως θα έχει ολοκληρωθεί έγκαιρα η απαιτούμενη ηλεκτροδότηση από τη ΔΕΗ.
Το έγγραφο διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση ερώτησης του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Ευτύχη Δαμιανάκη για την ανάγκη λειτουργίας ηλεκτρονικών μέσων παρακολούθησης της οδικής συμπεριφοράς στο Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης.
Πηγή : Νέα Κρήτη